reeeeegn.....

gokväll!
ja nu är det sista kvällen här i noosa.
har inte sett så mycket mer än hostlet och coles typ.. har regnat konstant ungefär så vi har mest spelat kort och kollat film, sketet...
men nu har det varit uppehåll i några timmar så vi hoppas på att våran buss kan ta oss upp til hervey beach imorgon ialf så vi kan åka till fraiser. idag var bussarna inställda.. men jag känner att vi har vädret på vår sida!!!
jaaaarååå
annars så har vi det faktiskt bra här, hela swedish corner är ju samlat så det är kanonkul (Y)
lämnar dom imorgon men återförensas igen i cairns den 20e för en fin avskedsfest för lajlis!
nudååå, vet ja inte riktigt vad jag ska skriva mer.
eller jo för tusan, imorse var vi ute och sprang + en superstyrka efter som var kräkdryg. så har jag inte träningsvärk imorgon blir jag faktiskt arg.... hihi
här får ni två fina bilder på mig och bellis,söta som socker
obs. varning för dålig uppdatering under kommande veckan då vi förhoppningsvis är ute på fraiser och whitsundays. men efter de ska ni få go uppdatering och fina bilder!
på återseendeee,tjiiiing! / lisaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0