SYDNEY. Fredag 17/2 2012

Ikväll så sitter vi på rummet med gratis wifi och knaprar morötter(Isabelle) och pasta(Lisa).
Själv nöjer jag mig med att suga på karamellen att vi ska på FutureMusicFestival WAAAAY jag är så glad/nöjd/megahappy helt enkelt!

Idag har vi solat på i Manly, väldigt mysigt område med trevliga butiker och en skön strand med mycket surfare! Vi tänkte gå ut och äta men spar det till imorgon, anledningen är ju att jag fyller 21 på söndag yay :)

Lite shopping har vi fått gjort också, hitta massa goa kläder för ca 5$ klirra fint de.

I Sydney har vi hunnit med iprincip allt hittills, Operahuset, Bondi, Färja till Manly, City, Botanical Gardens och imorgon så kör vi utgång wöwö.

Jag har varit lite sjuk på sista tiden. Troligtvis efter att ha spenderat 36h på en mycket kylig flygplats eller kanske efter ha festat loss i Queenstown? Vem vet..

Jaja. Nu lyssnar vi musik och taggar inför imorgon då vi ska ha en superdag och få träffa vår kära kompis Frida Leksell över en fika. Mums!!!

(För alla sega gamlingar, klicka på bilden så blir den STÖRRE!)

trion

hopp

HEJ

PussåKram

Ottilia

Kommentarer
Postat av: Klara

Åh jag saknar dig så mycket världens finaste. Om några månader kramas vi igen hihi längtar.



Puss och kram

2012-02-18 @ 12:27:50
URL: http://klarara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0