back in aussie!!

lisa här!
imorse anlände vi äntligen i sydney efter att vi spenderat ett x antal timmar på flygplatsen i nz. jag & osten slog rekord tjoho. får skylla oss själva dock, men det var trevligt ialf:)
nu har vi fått känna på solen och värmen igen, åhh helt underbart! gick i shorts och linne och typ svettades. hände ju inte i nz..
så dagen då. jo vi tänkte ta oss en promenad i stan och kika lite, men sen slutade vi upp vid operahuset och harbour bridge. va rätt coolt må jag säga:) sen gick vi genom botanical garden tillbaka till stan och fick med oss lite fina kap hem(finally).
sen gick vi hem och laga mat, sen tog jag och isabelle en liten springrunda här runtom. var ett tag sen men nu ska(lär) vi ta tag i oss.
imorgon hoppas vi på bra väder för då är det bondi beach som gäller!! borde ju inte bli annat än bra:) kanske låtsas med något så vi får vara med på tv, vore kul. hihi
och till sist, vi saknar er alla här hemma!
familjen+djuren
vännerna
fotbollen
maten
till och med så jag saknar snön lite också. vanligtvis ogillar jag den skarpt
fast att tillägga är att vi har det vääldigt bra bra,
och om några dagar börjar resan längst kusten:)
på återseende, och här får ni lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0