sydney v2

hejhalla!
ett tag sen jag skrev har nu igen, men vi lever och har det bra.
dock ar det lite kallt sa snart maste vi nog borja med langbrallor,inte ok tycker vi da..
men vi har haft en sjukt bra forsta vecka har,borjade ju pa i mansionhuset hos david som han heter.
en ovanlig men valdigt bra upplevelse haha! bodde och at gratis,fick jobba lite ocksa. hans van,som tydligen ar den 3e storsta i varlden pa natt som vi inte fattade. rik som satan ialf och har nan skitbra internetgrej.
han hade ialf en husfest dar vi fick jobba som bartenders, oj sa kul!
vi fick gora drinkar,dricka drinkar,bada jaccuzzi, sjunga kareoke och dansa och bara ha kul. och pa det fick vi 200dollar. sa vi har tjanat bra pa att aka till sydney haha!
dock kunde vi bara bo hos david 4natter sa sen sov vi en natt hos lollo & carro sen flyttade vi in till en svensk kille vi traffat har. valdigt framgangsrik pojk,svarmorsdrom skulle jag saga! kanonfin lagenhet som man sag bron och operahuset fran. dar skulle jag kunna bo ja. dar sov vi tva natter och hade det bra,vi bjod pa valdens godaste tacos och myste. ooooojjjj vad gott de va!
men idag checkade vi ut fran lyxlivet och in pa ett hostel,uuhh vad det kandes obehagligt.. har bott pa hostel i ca2 manader men efter att bott sa fint en vecka kandes det grooose.. haha fy! men vi vanjer oss nog ganska snabbt. dock ar det ju inte som gilligans men.
ikvall blir det nog att mysa med film och massa choklad. tankte aka upp i tornet men finns risk att det ar stangt idag sa vi skippar nog det.. far la bli en annan dag.
har hort att det borjat bli finare vader hemma,jag glads at er. med tanke pa att vi tycker det ar kallt har och det ar typ 20grader.. brrr,tur man kopte ett par till uggs haromdagen hihi. och en vinterjacka. alltsa vaskan ar sonderpackad. far ha 10kg klader nar jag ska aka hem sen tror jag. slutshoppat nu allt!!

jaja nu bara skriver jag massa strunt.
fast igar fargade jag haret,sa nu ar jag morkt igen. trivs som fisken i vattnet! (Y)
hejdaaaa :)
pussochkram fran er favvo hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0