bästa helgen någonsin

oj vilken helg vi har haft! börjades på fredag morgon vid lagunen med goon och trevligt sällskap, sen var vi ut.
lördag morgon vaknar vi upp fulla och börjar jobba med gårdagens kläder, fina som vi var. sen hittade lite vodka i ett av rummen vi städar vi, så då fick vi shotta. vår lilla chef älskar oss! efter jobbet fortsätter festen vid lagunen igen och avslutas på giligans uteställe,söndagen ser ungefär precis likadan ut som lördagen.
imorse vaknade vi och mådde som man förtjänade,tvingar oss till jobbet. när vi kommer dit skickar dom iväg sofi till ett annat hostel och linnie(en söt tös vi hittat här) fick byta och städa toaletten istället. så jag fick vara själv med två nya tjejer. vi fick inte jobba ihop för att den riktiga chefen var arg för vi varit fulla på jobbet och shottat. så efter en stund kommer snälla chefen och säger att elaka chefen vill prata med mig. så då traskar jag dit och möter sofi som håller på att dö av skratt. ja men vad är det som händer då, jo vi får sparken från jobbet. och som ett extra plus blir vi utkastade från hostlet för att vi hade efterfest på rummet och väsnades lite.
bra start på veckan!! hahah. men sånt som händer om man är full i 72timmar
men inte är vi ledsna för nu ska vi flytta till giligans igen :D:D
vi har lekt inte nudda mark,badat i lagunen så vakten sa åt oss.. men då sa jag, men det är lugnt för jag har hjälm på mig. vi hittade en cykelhjälm nämnligen.
sen har vi lekt ninjor, legat lågt och haft det huuuuur kul som helst!
känns som att det här inlägget inte alls beskriver hur bra den egentligen var. men jag försökte ialf, så nu vet ni på ett ungefär hur vår påskhelg var.
hoppas er påsk var bra
vi hörs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0