Liten enkel update

Langesen jag skrev nu, kande att jag ville komma med en update ocksa!

Sa igar fixade en kompis till mig ett provjobb pa en italienskresturang, jag var dar mellan 18-22 och det gick helt okej. Jobbade med en schysst kille som visade mig hur allt gick till, jag hor ju lite daligt sa jag fick lyssna supernoga nar jag skulle ta bestallningar. Men inget blev fel igar ialf sa pa lordag ska jag tillbaka och forsoka halla stallningarna haha, good luck. Lordag ar ju mest stressigt av alla dagar.. Lar nog forbereda mig med kolhydratuppladdning eller liknande. Ikvall jobbar jag pa Casablanca(cafe/resturang) Rulla lite kebab och fixa vattenpipor far man gora dar, helt okej. 3gangen jag ar dar!!

Pa lordag kommer var kara Ulricehamnare Lollo hit, wiie vad glad jag blir, sa skont att fa hit en go tjej till!

Igar vare fest pa hostlet(precis som varje kvall om man vill) sa vi drack lite goon och umgicks i typ vardagsrummet/matsalen, sa treevligt sa :)

Oj vad jag vill att det ska bli sommar har nu, max en manad sen ska de va varmt sager dom!! Hoppas hoppas!

Nu ska jag dricka upp min varma chocklad och pysa mot hostlet!

Puss pa er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0