shopping!!

idag var jag och lollo på en liten shoppingtur medan tills jobbade. kom hem väldigt nöjda må jag säga. hihi
två skor var, klackskor för endast 420kr!!! gaaalet nice:))))
sedan åkte vi iväg på lite middag med lollo "sleepover family", internt skämt men ni kan skratta för de är lite kul, haha. en tjej och hennes två vänner och det var supertrevligt så det var en bra kväll :)
jobber igår gick utomordentligt, fick kika på gladiator + troja och kika lite fb! vääldigt lugn kväll det var så det var lovely! så fick jag gå hem rätt tidigt och lägga mig mellan mina små sockersmulor. hihi
imorgon är vi alla lediga, eller lollo jobbar vid 9 på kvälla så vi får la se vad det blir av dagen. städning togs upp, vilket kan behövas då vi har kläder ganska mycket över hela golvet(mest ottilia) haha sorry babe!!
känner att jag är en väldigt bra uppdaterare nu faktiskt. fast känns inte som vi har så mycket nytt att komma med men.. hoho
slut för idag, simma lugn! och HEEJJJJA SVERIGE INATT!! heja allt ni kan för oss :D:D:D
xoxxoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0