ny vecka igen

oj sa tiden gar fort alltsa. nu har vi varit borta i 1,5 manad. och om 17 dagar kommer carro! :D

igar fick jag skypa med bastis, emma k! ahh hihi va roligt :))) efter de aven med mina barn sigge & sixten. (mina katter) kandes valdigt skont att fa se dom efter min mardrom i veckan. dromde att jag kom hem sa var sixten en jatteful och fet hund och sigge var en minikanin som at pommes.. :S
men nu vet ja att dom ar normala, tjocka och gosiga.

nu sitter vi barnen i familjen ( jag tills och lollo) nere pa internetcafet och sen blir det hem och laga lite middag innan det ar dags for en loptur i parken! superfint ar de, love albert park! dock ar vadret ratt kallt och mulet sa de sog lite..

ikvall blir det jobb vid 8 och hela natten for mig pa kara kebabplejset, haha love it!

har inte sa mycket att skriva mer..
om ni missat sa har vi alla lagt upp massa bilder pa fb for er som ar intresserade..

horde ni har minusgrader hemma och frost pa bilrutan pa mornarna. maste faktiskt fa fnissa lite at de, hihihihihi

nu ska vi tillbaka till vart plejjsss, seee yah! eller nej, men vi hors! hoho
pusskram fran alla oss till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0