byyyye falun!

då är det snart dags att ta farväl av falun för ett tag:)
om ungefär en timme rullar tåget mot sthlm! blir en natt på arlanda,sen är det tidig uppstigning för att sedan hoppa på planet mot thaiiiiland,wohoo :D
har man med sig allt nu är ju frågan?! borde jag ha för väskan är helt proppfull, får inte ner en enda sak till ungefär.. jaja,de blir nog bra:) hihi!!!!!!
heeejdåååååå falun! ha det så bra här hemma ikylan, mahaha!
och till mina bästa,er kommer jag sakna sönder! men tiden går fort och snart ses vi igen:) love yooouuu<3
pusskram lisa

Kommentarer
Postat av: SAKNAR ER REDAN!

muuhuhu vill vara hos er nu bästa!! <3<3 p.s Ha en kung resa, men hoppas att ni tänker på mig hela tiden! / eran Bullebell

2011-01-05 @ 22:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0