HEjHEJ!

Det har hant en hel del nu sen sist!!!

Forst och framst var kare van Isabelle har anslutit sig till var harliga grupp av sexxyychicas!!! mohaha
eller smafeta grisar vare kanske?!
Hon overraskade oss en sen kvall nar man lag och sov, fattade ingenting. Sa roligt. Jatte glad att du ar har Isabelle:)

Julen har firats och det gick faktiskt mycket battre an jag trodde. Ingen hemlangtan och sjalva julafton var underbar.
Spenderade hela dagen pa stranden for att sedan ga upp, gora sig fin och ata middag pa var baksida tillsammans med nagra vanner! Darefter utgang tillsammans med massa aussiekompisar pa ett lokaltstalle, Rossy! Sa bra dag/kvall :)

Juldagen. Julafton har sa att saga. Var vi bjudna hem till Elaa da. Massa god mat och roliga slaktingar, fick dubbelt sa mycket julkansla vill jag lova. Roligt att en familj oppnar upp sitt hem at fyra hungriga svenskor. Valdigt tacksamma for det. P.s 95ariga mormor har iPad.. SPelar spel till kl 02 pa natterna..


Nu har vi saker att se framemot.
Nyar - Jobb till kl 21. Sen ska vi pa fest hos en kompis vi traffade i thailand, Gab! hihihi
Nyarsdagen - Summadayze. Festival hela dagen, med blandannat SnoopDog och Calvin Harris. Excited!!! YAY!:D

NYA ZEELAND!!!! BOKAT DEN 23 Januari - 15 Februari. Jag Lisa och Isabelle woopwopp!!!!
Vi planerar blandannat skydiving, bungyjump(om vi tors) och rafting.. Finns sjukt mycket att gora och se dar. Lar planera nagan dag :) Busspass har vi ialf kopt - check!

Nu ska jag fara mot jobbet. Vill aven saga att jag vart duktig idag och sprungit ca 6km x2!

Tack och hej! Xoxox Tillsywillsy


Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt gumman m löpning, jaa och det andra! Vi saknade dig på jul!P K L

2011-12-29 @ 21:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0