härliga säng

såna här dagar känner man verkligen att sängen är så underskattad! efter att linice skjutsat hem mig runt 11 la jag mig här i sängen och har nog varit ur den en halvtimme sammanlagt på hela dagen!!
så det ska vara dagen efter när man har huvudvärk och sånt annat otrevligt! men gårdagen var väldigt l
yckad och rolig så det får man ta:D haha!
imorgon väntas jobb och sen lite upptakt med laget,spännande. eller nått!
förhoppningsvis en lunch med em.k på kina också,mums! :)
nu måste jag fortsätta kika ensam mamma söker,har varit en väldigt bra tv-kväll ikväll!
goodnatt folket! :)
pusskram/lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

lisafisa i helgen ska du fan inte ligga i sängen, PARTYYYYYYY! :D

2010-10-26 @ 23:10:58
Postat av: / dinmama

.

2010-10-26 @ 23:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0