godkväll

träningen gick väldigt bra må jag säga!
vi började med en liten joggingtur en sväng runt hosjö, innan det var dags för intervallerna i den såkallade mördarbacken efter idag! haha :D
känner redan nu att mina ben kommer ha träningsvärk imorgon,men det gillar vi! var ett tag sen sist så;)
kan ju passa på att säga att jag har blivit en riktig mästerkock i köket! lagade idag klyftpotatis i ugn med
paprika,tomat,morötter,lök och broccoli med kött och bea. ojjj så gott de är :) mat a la eljans is the shit!!
nu sitter jag i sängen med sigge & sixten, mina två älsklingar till katter<3
imorgon är det sista jobbdagen och sen heelg,oj så skönt!! :) då blir det nog en fika på waynes med fina flickor och lite myshäng sådär! =)
och ni har gjort det igen kära läsare,rekordsiffror igen!  heja er så bra ni är :D wohoo,haha!
jaja,nu ska jag göra annat vettigt!
love uuu
(att all text sitter ihop beror på att jag inte fattar hur man hoppar ner en rad på denna blogg..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0