Fina tider

Som min kära vän nämnde här under, så älskar vi Byron! Åh vad jag egentligen vill vara kvar där. Mycket mer mitt ställe än Surfers Paradise där vi nu befinner oss. Så chill å gött folk överallt! Good times att komma ihåg. Vem vet om det blir ett besök till där om någon vecka :)

Idag har det varit väääldigt varmt & vi har stekt med Swedish Corner på stranden hela dagen lång. Bada går knappt för vågorna är sickoB, så man får springa och svalka sig i nå duschar. Ojoj. Hårt liv, I know.

Taggar som in i väggen inför Future. Ska bli great. Åker till Brisbane på Fredag hihi.

I Byron bokade jag & Eljans våra resor ut till Whitsundays och Fraser Island, ska bli spännande att se hur fint det är där ute efter allt man hört :)



bästa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0