yooyooo

hej folket! vi lever och mar bra sa ni vet:)

idag har vi varit inne i city och kikar runt i massa affarer och sokt lite jobb sadar. och gissa vad jag fick med mig hem?! ett par uggisar, aahhhh ja dor va skona dom ar. ska leva i dom nu ett tag tror jag :) hihi.
inatt hade jag mitt forsta nattpass pa 9 timmar, kom hem halv 6,hejaha.. och ottilia hade ett lika i lordags. nu kan vi gora goda kebabs. maha :D nu ska vi snart ut och ta en liten springtur, blir min forsta sen jag lamnade kara sverige. kanns helt okej niiice, hohohooho far se hur det gar.
det ar fortfarande ganska kallt har

och sen vill vi bara passa pa att saga:
GRAAAATTTTTIIS TILL KORSNAS SOM VANN TYP VARLDENS VIKTIGASTE MATCH IGAR!!
jag blir sa stolt, tack ska ni ha!

nu har jag inget mer att skriva tyvarr.
men om 5 dagar kommer lollo, tjohooo!!
ottilia sager hej till er ocksa, och igen. vi saknar er :)

pa aterseende, skepp a hoj
Lizzy bear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0