Dags att shoppa räkor!

Ösregn. Vad gör jag? Jo går ut och tar en 40minuters springrunda med min faasscha!
Så skönt när det är gjort och man kan sitta nyduschad i soffan å kika på Arsenal-Liverpool samtdigt som man får lite lunch serverad :) Lisa.. Det är så jag vill ha det i framtiden så du vet (Minus regnet ofc)


Ska även försöka måla naglarna i nå coola färger inför kräftskivan ikväll. Köpte två rosa nyanser och ett glittrigtsilver nagellack igår på KICKS för 50kr, asbra ju!!


2h sen är det dags att möta Linice på MAXI för att shoppa räkor & baguette mm, mihihi mys!



 
mina fina nagellack och en lite glittrig nagel. Tänkte ha en glittrig på varje hand och resten i någon annan nyans.. TJIIING! Har väl läst på Maria Montazamis blogg att det är det senaste i USA så då lär man väl pröva det då?!?!?

Tack å adjö för nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0