21,5h!

ja, om 21,5 timme sitter vi på planet mot bali! känns heeelt okej bra! förutom att packningen går som den gör,huhu!
igår va alla favoriter hos babo på lite mys och så, och oj vad man kommer sakna dom! huhu.
kom hem halv 4 inatt och fick lov att gå upp halv åtta för att ta en jäkla hepatitspruta, fiffan! dra mig åt pipan. skapligt trött nu, fast värt. jag issa emma och gårdis hade lite kul igår efter att babo däckat i sängen med svante(hans nalle). tror jag inte har skrattat så mycket på bra länge alltså, hahahahahahhahahah!!!! stackarn.
nu måste jag återgå till packningen så den blir klar någon gång så jag kan äta lunch med alla idag, lite hejdåålunch!
löööve u all!!!! / L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0