baaad uppdatering,sorry folket!

ja,vi har båda varit inne i ett icke bloggflow,vi skyller helt och hållet på jobbet. ialf jag,jag är heelt slut! hatar att jobba,hatar att va trött och sånt. tur jag får jobba med min fina ottilia:) hihi,
ialf,ikväll var det tjejkväll på staden så jag och emma k åkte ner och strosa runt lite:) blev lite köp,inte alltför mycket så jag är ypperligt nöjd! (spar pengar så (Y) för de)
imorgon ärde jobb igen sen heeeelgg!!! loveit<3
kvällen kommer nog spenderas i säter hos jonna med lite mys,och ladda inför lördag där det blir en heldag med mitt gamla fotbollslag gustafs,åhh så kul!! :D vet ej vad som kommer hända,infon är helsjuk men de blir nog kul ;) hoppas kvällen slutar på etage,men som sagt,vet ej!
ligger nu i sängen med sigge(en av mina älskade barn(katt) och myser)
världens bästa katt!! godnatt

Kommentarer
Postat av: ekbladh

riiiktigt dålig uppdatering..

2010-10-28 @ 22:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0