trött

efter 14 timmars sömn är vi tröttare än någonsin.
bytte hostel igår,och vi gillare ej!
föööör varmt, fööör dåligt kök. så vi hänger mest på vårt gamla hostel ändå hihi
igår var en helvetesdag. då vi vaknade upp till ett ovanligt mulet väder,gick in på internet och läste något som vi veeerkligen inte gillade. sen märkte jag att min kamera gått sönder kvällen innan, och även att min plånbok som legat i väskan inte längre var kvar.. åt skogen med allt kände vi då!
men vi kämpade på och några timmar senare var allt bra igen! förutom mina saker då.
förutom det så har det varit helt galet bra här! verkligen huur bra som helst:)))
idag ska vi bara sitta inne på internetcafet och mysa heela dagen lång eftersom det regnar sönder ute.
blir nog kanon de. å kanske lite shopping på de
hejhopp simma lugnt:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0