surfers intaget!!

imorse lämnade vi byron bay! kan ju säga att det var helt amaziiing. jag älskar byron:))) önskar vi kunde stannat längre,men vi har ju ett litet schema att hålla nu upp till brisbane och future music tjohoo
byron bestog mest av beachhäng och galej inpå småtimmarna.
jag och bellan vandrade upp till en fyr en natt när vi kom hem för att se soluppgången. tog sissådär 1,5h och gå upp. under vägen hann jag somna ett antal gånger, och direkt vi kommer upp somnar jag igen, och halvt missar soluppgången.. liten burn men det var fint ialf:)
nu har vi ialf anlänt till surfers paradise, och oj så fint det är. blir typ kär! det var strålande sol när vi kom så vi begav oss direkt till stranden där vi träffade kära lajla och katten(lejla och katrin som vi träffade i NZ). kanonkul:)
nu är ottilia och isabelle ute och dansar och har sig med dom två! jag och sofi stannade hemma idag och tog en myskväll,känns väldigt skönt må jag säga.
här får ni lite bilder på byron:)
några goa svenskar
här är vi uppe på fyren,(jag som ligger och sover i bakgrunden där)
här har vi den fina soluppgången!
alla mina fina tjejer på stranden idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0