en dag kvar

imorgon anlander lollo, ohh vad vi langtar:D sa nu haller vi pa att leta efter nagon lagenhet att hyra. vore ju valdigt skont att ha ett eget place att bo pa. hostlet ar kung men lite privacy please ;) haha. nej men man vill ju kunna sprida ut sig lite, slanga sig i soffan och kika tv,sova utan att bli stord av nagon och bara inte ha folk runt sig 24/7. sa nu ar vi pa jakt,spannande!! :)

nog om de. igar var vi ut pa ett stalle har i narheten,det va en vaaldigt kul kvall :)
ikvall daremot ar det jobb som star pa listan. borjar 21 och slutar val nan gang mellan 4-6 pa morgonen.. ska faktiskt bli kul for idag far jag jobba med ottilia. sa nu ska vi gora kebaber och shishas, haha :D aven imorgon,hoho!
gott att fa lite pengar i planken

och juste, i onsdags fyllde mitt korkort 2 ar!! tjohoo :D tanka sig sa fort tiden gar. sa nu blir de gasen i botten, maha. skoja bara mami, jag ska kora lugnt fortfarande

nu har jag inte sa mycket mer att skriva. tankte att jag skulle lagga upp lite bilder men jag hittar tyvarr inte min sladd, men ska leta vidare sa ska ni fa se lite mer av melbourne :)
kanns som att vadret borjar bli battre faktiskt,varmare an nar vi kom for en vecka sen sa det har kanns bra! haha

hoppas allt ar bra med er dar hemma i kara sverige!
pusskram simma lugnt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0