back in kuta!

idag tog vi båten,(fast boat) tillbaka till kuta! skön resa mot den förra. här är det sig likt,hihi
gili va ju superfint ialf,typ paradisstrand. sen kan jag ju passa på att säga att jag fick känna på livet som en kändis då en liten kines/japan/balines eller va hon nu va kom fram och fråga om hon fick ta kort med mig, vilket hon självklart fick. när det var klart som det plötsligt en till tjej och ville va med, och inte nog med det. efter henne kom ännu en till, en man och ställde sig bakom. så där stog jag och posade med några människor jag aldrig sett förut och inte förstår vad dom säger. haha!
jaja ialf, nu börjar vi friskna till lite ialf och tur är väl det för snart är det min födelsedag (5e) och då jäsingen!! :D:D tjohooo!
sen är det bara 4 dagar kvar innan vi beger oss mot det riktiga äventyret som är australien som ni alla nog vet vid det här laget. börjar bli nervöst tycker jag. och spännande.
på tal om inte det så måste jag även säga att gårdagens middag va toppen! chips och kakor, hoho!! men nu väntas annat, lite burgare, pommes, kyckling & ris. mat kan man inte göra annat än att älska. fast tråkig info för er kanske.
vet inte vad jag ska skriva mer så här kommer lite bilder ist:)
resan började ju minst sagt bra(Y) hihiihihi<3

Kommentarer
Postat av: klara

Hahah jag lovar dom trodde du var audrina patridge!!!

2011-09-02 @ 19:24:47
URL: http://klarara.blogg.se/
Postat av: caroline

nemen fy fan vad ni har det gött. tänk att jag var där för sisådär 8 månader sedan, fy fan vad tiden går fort. det är helt sjukt. jag vill till er nu tjejer. börja vårat liv på andra sidan jorden! miss u. ingen drugs babes

2011-09-04 @ 10:41:34
Postat av: anette

söööööööööööt! (martin s alltså) P K L

2011-09-04 @ 11:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0