australien intaget!

hejj igen och vi ursäktar oss för dålig uppdatering, men flygresan hit var inte att leka med. tog ca 36 timmar. (24h på darwins flygplats) haha! gick dock fort då vi sov ungefär hela tiden, hihi!
nu är vi ialf i melbourne och har hittat ett trevligt hostel vi bor på. det kan vi tacka bästa emma k för som tipsade oss om de:) hihi. just nu skiner solen och det är varmt när man sitter i lä, annars är det vår och på med jackan. huhu
men sjukt fint annars, 5-10 min till havet och ja allt är fint!
nu när vi är inbodda och så ska vi börja leta efter ett jobb, och fiket vi sitter på nu såg vi att dom sökte servitriser så vi frågade dom och nu ska vi hit imorgon och prova så får vi se hur det går :) haha! sen ska vi kasnke få jobba på en bar nästa vecka som en kille på hostlet äger, han är grym och älskar oss ;) haha! ett jobb vore pricken över i:et verkligen, då är allt som de ska :)
om det börjar dra ihop sig till att lollo kommer, 9 dagar kvar bara:) hihi!
lite senare ikväll ska vi ner till piren och kolla på pingviner som tydligen ska finnas där, hur sött som helst haha :D
sen blir det nog en utgång, måste ju liksom prova på hur det är här i mellis :)
uppdatering igen kommer så fort vi kan, men här får ni lite bilder på hur det ser ut här!
xo / Lisa

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tjena tjejer!

Skönt att höra att ni kom till aussie :) flygresan är ju verkligen inte att leka med men resandet är ju halva nöjet ;) hoppas det går bra på både fiket och baren, jag håller tummarna!

Sköt om er nu och var rädda om varandra!

Kram

2011-09-08 @ 09:22:35
URL: http://underbaralillalillebror.blogg.se/
Postat av: emma

ååååh st kilda, jag döör, vill tillbaka! :) vad heter baren?=)

2011-09-08 @ 09:41:11
Postat av: Bergaaa

Hej mina älsklingar. vad underbart vi kommer att det unerbart tjejer. nu är det jobb, och boende som gäller! å snart kommer jag med kan inte vänta fan att jag måste läsa upp. men sen kommer jag som en glad flygande jente! berätta mer!!!

2011-09-09 @ 19:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0