20 idag!!

hejhejjjj!
idag blev jag en stor tjej,hela 20 år!! och detta firades inatt,jajumen!
började lite smått på hotellet sen begav vi oss mot kära sky garden för lite drinkar(inte dom bästa vi druckit men dom slank väl ner sådär fint) med ottilia och gabriel :) sen gick vi till ett annat trevligt place och träffade 2 supertrevliga svenskar vi träffa tidigare på stranden och tog några drinkar med dom tills klockan slog 12 och jag var gammal nog att dansa gärnet och så, så vi gick vidare :D
återigen levererar balis uteliv, kanonkul (Y)
kom hem vid 5 och somnade väl typ direkt då ottilia inte va så pratsugen (sov tror ja,så inte så konstigt) men jag vet inte riktigt när hon sover eller inte.. lite smålurigt. hihi
ialf, vaknade upp 9 och va pigg. tog en bok och min ipod och gick ut till poolen och la mig och vänta på att ottis skulle vakna som jag hade fått order av att INTE väcka, haha!
gick upp några gånger, hon sov. men sen till slut, vid halv 1 vakna hon till liv och vi gick till vårt frukostplace, åååååh godaste frullen ever!! lovelyyyy likzåm:))) sen blev de stranden med gabbishh
nu sitter vi på vår rastaurang och har precis ätit stark mat, dock ovetandes att den skulle va stark. men den gick ner, och gott:) försöker även boka hostel i australien som vi beger oss till om några få timmar, tjohooo:D
så nu ska vi väl gå tillbaka till hotellet strax och packa ihop våra saker och äta upp vår varsin snickers vi köpt. åhhh vad jag saknar svenskt godis!! hur ska detta gå undrar man ju.. den som först skickar ner typ 10kg till oss får va med på vår header (heheh)
nästa gång vi hörs så är vi i australien babyyy!
så, på återseende folket
ps. jag älskar sverige
och vi saknar er där hemma :)
pusskram/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis tjejen!!

Hoppas flygresan går bra! ni kommer älska Aussie :)

Kramar

2011-09-05 @ 22:20:45
URL: http://underbaralillalillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0