lördagiish

hej folket!
nu sitter jag och cheese nere på vårt jobb och surfar lite, hihi! lagt upp massa bilder på fb så nu kan ni se lite vad ni haft för oss:)
har varit lite dåliga att uppdatera och vi ber så hemskt mycket om ursäkt men vi prioriterar inte internet först..
louice jobbar för tillfället och vi ska nog iväg på nått jobb om sisådär 2-3 timmar och göra nått.. sälja matchbiljetter eller vad det var. sen är det nog dags för lite galej, tjoho:) trevligt!
vi har det ialf super här och vi trivs så bra så vi funderar på att gifta oss och stanna kvar här forevaahh. hihi nerråå, men typ.
vädret är på bättringsvägen, men denna vecka ska det va kasst. massa regn tror jag:( men läste at ni ska ha minusgrader i sverige så vi är inte alltför bittra, maha!
om ca 19 dagar kommer carro ner och det är ju bara sååååå grejt!! love it :D:D:D
då blir det en riktig tjejlya, haha!! fast vi älskar våra rumskamrater nu. dom är som våra extra föräldrar här nere så vi kommer sakna dom när dom flyttar ut.
nu ska vi nog gå tillbaka till lägenheten och sova lite så vi orkar jobba och gå ut ikväll.
ps. jag och louice gjorde roligaste saken häromdagen!! dock kan jag inte berätta historien nu, men kanske en annan gång. hahahha
jaja, simma lugnt folket!
c yaaah!!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0