good day!

hejhallå!
lisa som skriver!!
idag ringde klockan 08.15, jag gick upp och drog på mig träningskläderna och fick även upp lollo ur sängen. sen gick vi ut och mötte upp emma svadling och tog en pw runt albert park på en timme sådär :)
när vi kom hem vaknade även ottilia till liv och vi åt en god och rejäl frukost innan vi begav oss till beachen.
vi spelade lite fotboll och låg och chillade. sen fick vi två gratispass på nått gött gym vid beachen. dom hade spanat in oss när vi spelade fotboll så managern hade skickat ner dom så nu ska vi på gym, haha!
vid 3 blev det helt plötsligt helt mulet så vi gick och handlade lite innan vi gick hem igen.
ohh sen glömde jag det viktigaste. träffade på en tjej jag jobbade med en gång på jobbet för nån vecka sen,sen har jag inte sett av henne men idag dök hon upp på stranden och sa åt mig att ringa bossen på hennes nya jobb så jag gjorde det och var in dit idag så nu har jag nytt jobb , tror jag :D haha
på en mexikansk restaurang, och fixade det även kanske till ottilia. nu jobbar vi bra :D
vädret är verkligen underbart nu, har varit strålande fint och varmt i några dagar nu. typ 28-30 grader så de e gööttt!
nu ska jag nog dra mig tillbaka till vårt pleejjs och se vad kvällen bjuder på :)
allt för denna gång.
hoppas ni mår bra alla läsare!:)

Kommentarer
Postat av: Klara

Dags för första halvan av rasimusandeljans att uppdatera lite snart kanske? kom igen kom igen.

2011-10-25 @ 21:35:07
URL: http://klarara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0