lisa som skriver,igen!

hejhalla dar hemma!

far ursakta igen for dalig uppdatering, men vi lite av glommer bort bloggen..
vi ar ialf kvar har i melbourne i st kilda och bor kvar i lagenheten.
vi har nytt jobb, det jag skrev om i senaste inlagget. taco bill.
inte nog med att jag fick jobb. jag fixa aven till bade ottilia och carro sa nu ar nastan hela fyrklovern dar. hihi
det ar valdigt bra och vi far ypperligt god mat:)

vadret har blivit battre nu. det ar varmt sa man gar i shorts hela dagarna.
har spenderat en hel del dagar pa beachen. har till och med tagit nagra dopp i
havet. som tyvarr ar svinkallt men, haha

lollo och carro ar sjukisar:(
jag och ottilia ska nu strax ut pa en springrunda i dagens regnvader, huhu.

vi ska forsoka bli battre att uppdatera bloggen.

och om bara 2 manader kommer vara kara vanner ner hit till oss, och guuuud vad vi langtar!! :D:D:D

hejjdaa, ha det bra dar hemma!
pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0