Hej alla söta bloggläsare!!

efter ett fett nyår som troligtvis har varit det bästa hittills!! tack vare mina älskade friends(saknade dock dig linn sandberg) SÅ bär det nu av mot nya mål. THAILAND om 4 dagar, ska bli superskönt att komma ifrån sverige & falun ett tag för att få upptäcka lite nya plejs.

vi kommer väl uppdatera här när vi får chansen:)

HAr ialf fått en fin fin ryggsäcka i julklapp, exakt en likadan som lisa och linice(mina respartners) hihi ganska gulligt kan man tycka.. eller fult som jag tycker att alla har lika jaja.. smaken är som baken!!

Nu ska jag säga hejdå till min farfar, hans fru och morfar för dom får man inte träffa på ett tag:( sorgligt för jag har alltid värsta hemlängten så hoppas de kommer gå bra ändå..

får typ tårar för att inte kich & bellan ska med, kommer sakna er muchos muchos tjejor!! ta ledigt nån vecka om kom ner för tusiken hHoho

pöss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0