17 augusti

Tjooooe!!
Har haft va jag skulle kalla en gosidag!
Fått sova jättemycket vilket alla som känner mig vet att jag gillar!
Ätit middag ute med min käre pappa<3
Och sen kikat på fotboll med trevliga gamla människor i medelåldern, på mitt favoritlag Korsnäs IF damer!:)
Lisa min grymma bloggpartner var bäst på plan och gjorde ett sjuktsnyggt mål, matchens lirare!!!

Just nu sitter jag och pratar med min läromästare på fb-chatten. Caroline Bergström. Ett år äldre än mig, alltså ett år visare. Hon kan hon den tjejen. Nu lär hon mig hur man laddar ner Vampire Diaries. Carro är min babe <3

En vecka kvar tills vi åker till Bali, spännande!

Puss på er

/OttssssSsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0