Veckans singel

Vår käre vän Linice Stjärne!
En het kvinna på snart 19 snurriga jordsnurr.
Detta är kvinnan de flesta män söker skulle jag tro faktiskt!
Hon har humor, gillar att mysa och speciellt pussas(inge hångel här inte!)
Som nybliven singel söker hon något kortvarigt eller kanske långvarigt, här är det inte så noga..
Linice är den flörtigt sociala tjejen med glimten i ögat. Hon är bra på att organisera fester och andra spännande event. Snygg snyggare Linice!
+ Väldigt vig
-  Nasty
(haha)




Kommentarer
Postat av: Sofie

sötnos :)

2010-10-21 @ 17:47:10
URL: http://underbaralillalillebror.blogg.se/
Postat av: cesar of sweden

Med min erfarenhet inom modebranschen måste jag säga att hon är ett riktigt kap utseendemässigt!;)

2010-10-21 @ 19:11:30
Postat av: mr X

Ojojoj, veckans singel. Om någon vecka är hon veckans osingel!

Hon den där Linice verkar vara ett riktigt kap.

Är hon intresserad av en liten mysig dejt den 18:e november, innehållandes en och annan mumsbit (inklusive hon själv) så tycker jag att hon ska höra av sig till mig. Grrr



0730 60 96 93



2010-11-03 @ 18:37:31
Postat av: C-J

Är hon fortfarande singel? :D



Har du själv pussat/kysst henne o kan säga om hon pussar/kysser bra? ^^

2011-07-04 @ 09:15:55
Postat av: Bloggansvarig!

Linice är inte längre singel.. sry.......



hon pussar väldigt bra!



Mvh Chefen

2011-08-17 @ 22:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0