Helghans

Lördag: chips+dip=gott
Hängde lite på 94fest med minisyster och hennes skojiga vänner, fick bossa lite i dörren och leka vakt!
Känner att det är nått för mig det där, jag är ju snygg i gult och så också.. definitivt ett plus!!
Sedan vid ca 23.30 kom vi på att en utgång vore väl kul, så på med full sminkning och lite partyclothes, ett par converse på fötterna funkar ju alltid superskönt mjaou. Men väl framme i stan så möts vi av sjukaste kön vid vårt käre Etage. Så efter en stunds köande gav vi upp och tog en vandring runt lite, sen styrde Linice med säker hand
bilen hemåt, well done my love! Kul att ialf få träffa på lite roliga kompisar på stan, Linn, Anna och Charlie bland annat :)

Den här härliga Söndagen började med en pw runt Hosjön med Kicki och Anna Hinders, väldigt trevligt hih
Sen en sväng på stan med Isabelle köpte sjukt dyrt smink, så tamefan om de inte är bra nu då blir jag supersur på affären och alltihopa!!!
Kvällen till ära ska jag visa min bowlingtalanger! Update efter krossen :)

Tack Puss Hej!

(Lisa Eljans va full igår)


Kommentarer
Postat av: bowlingstjärnan

När är detta super söta kort taget honey?;) hihi puss

2010-10-26 @ 23:06:32
Postat av: bowlingstjärnan

När är detta super söta kort taget honey?;) hihi puss

2010-10-26 @ 23:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0