första!

hej kära läsare! :)
idag är första gången jag skriver här,så kände att jag fick lov att hitta på nå bra. så därför tog jag mig idag ut på en liten springtur. (ni som känner mig vet att det inte är min starka sida) men denna gång hade ingenting att klaga på. vädret var fint och min ipod var inte död vilket som var min ursäkt denna gång..
men det visade sig att det skulle bli en kul liten runda,efter bara några minuter mötte jag jonna och malin som var ute och gick,så jag hänkade på dom och gick istället. vi lekte kurragömma med emma som åkte runt med bil och letade efter oss,haha! blindstyre till tjej ;)
efter det tog jag en springtur hem och gjorde mig fräsch,sen upp till mio och köpte mig en fin taklampa!
nu sitter jag här hemma med emma och lagar tacos,supergott!
dagens +/- : vi fick förlängt jobb till hela veckan.. vi är lata (N)
hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0